The smart Trick of کارشناسی سیار خودرو That No One is Discussing

Wiki Article

بخش‌های اصلی شامل بدنه، ستون، سقف و شاسی می‌شود. اگر برای این قسمت‌ها مشکلی پیش آمده باشد و آسیب دیده باشند نشانه تصادف شدید اتومبیل است. پس در کارشناسی رنگ و بدنه خودرو باید به این مورد توجه شود. علاوه بر آن خرابی و آسیب دیدگی این بخش‌ها باعث افت قیمت خودرو خواهد شد.

مکانی که کارشناس خودرو باید به آنجا مراجعه کند را وارد کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارشناسی ترمز یکی از قسمت های مهم هر خودرو است که باید حتما انجام شود.

برای اطلاع و مشاوره کامل در مورد ​​هزینه های کارشناسی و مکانیکی خودرو می توانید به سایت تامین خودرو مراجعه کنید تا شما را راهنمایی کنند.

همان گونه که گفته شد بر خلاف معاینه فنی هیچ اجباری برای کارشناسی خودرو وجود ندارد و افراد در قبال پرداخت هزینه مشخص اقدام به این کار می نمایند.

کارشناسان کارنامه دارای پشتوانه علمی و تجربی هستند. این افراد علاوه بر سال‌ها تجربه در حوزه‌های مرتبط با کارشناسی خودرو، دارای مدرک کارشناسی تخصصی خودرو از «دانشگاه صنعتی شریف» هستند.

لغو درخواست کارشناسی چه زمانی امکان‌پذیر است؟ آیا در صورت لغو، هزینه آن بازگردانده می‌شود؟

تشخیص رنگ شدگی مجدد بدنه به نوعی نشانگر تصادفی بودن خودرو و در نتیجه احتمال ایرادات فنی خودرو می باشد.

به همین دلیل و برای جلوگیری از بروز ضرر برای خریداران خودرو شما می‌توانید از خدمات کارشناسی رنگ و بدنه خودرو استفاده کنید تا با اطمینان کامل نسبت به کارشناسی رنگ خودرو اقدام شود.

یکی دیگر از ابزار های مهم در کارشناسی سیار خودرو ضخامت سنج رنگ خودرو میباشد.

نمی شوند. زیرا بعضی از صافکارها بدون کمترین ایرادی عملیات نقاشی و صافکاری ماشین را انجام می دهند که هر کسی از پس تشخیص

با تامین خودرو آزمون کارشناسی سیار خودرو به راحتی قابل انجام است ، با توجه به روند رو به رشد خرید و فروش خودرو کارشناس سیار ماشین صفر و کارکرده در کشور و با توجه به کلاهبرداری هایی که در این زمینه اتفاق می افتد ، لازم است قبل از خرید و فروش ، خودرو مورد نظر تحت کارشناسی رنگ ، بدنه و فنی قرار بگیرد تا ایرادهای آن مشخص شود.

البته لازم به ذکر قیمت کارشناسی رنگ خودرو بر اساس بازار و نرخ روز متفاوت خواهد بود. همچنین کارشناسی اتومبیل ایرانی از خارجی راحت‌تر بوده به همین دلیل قیمت کمتری نیز دارد.

Report this wiki page